6 yorum
  1. macaronlar nereden :)

    YanıtlaSil
  2. Hacıbekir'den almıştım canım. Gerçi gördüğümde şaşırdım, orada macaron satıldığını bilmiyordum, deneyeyim dedim. Bir Laduree (veya Pelit'inkiler) kadar iyi değil ama yine de macaron candır. :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğuna, izninle, tapabilir miyim? Neden daha önceden keşfetmedim? Cennet gibi resmen; hislerimin tam karşılığı "made my night" oluyor.
    Harika, harika ve harika.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım düşüncelerin için!

    YanıtlaSil
  5. Ben de bayılırım macarona ama 2 aydır yemedim artık yememem lazım :) bir tanesinin 270 kalori olduğunu duydum duyalı hayalini kurmakla yetiniyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ah, haklısın valla, her güzel şeyin bir bedeli oluyor maalesef, macaronların da kalorileri... Bir oturuşta 6 tane yediğimi düşünürsek, benim de biraz kesmem lazım galiba.... :(

    YanıtlaSil