17 yorum
  1. işte benim rujum :) bende görür görmez vurulmuş ve çok sevmiştim <3 kullanmaya kıyamıyorum şu anda :D güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  2. Ah evet, çok güzel değil mi?! Sürünce insanın yüzü aydınlanıyor resmen... Teşekkür ederim canım! :)

    YanıtlaSil
  3. Renk şahane ancak ne yazık ki bu renk rujlar bana hiç yakışmaz :( Bu arada blogun çok güzel <3
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler! :))
    Haklısın canım, bu renkleri taşımak gerçekten de zordur. Ben de yüzümdeki (ve kıyafetimdeki) herşeyi maksimum derecede sade tutmaya özen gösteriyorum böyle bir ruj sürdüğümde. Zaten, Viva Glam Nicki kullanıldığında ne göz makyajına gerek kalıyor, ne de allığa... :)

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzel bir renk! sanırım beyaz tenli olmak bu rujun yakışması için bir avantaj.. ben de almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Doğru demişsin canım. Mesela ben NC20'yim, ama benden açık tenlilere (NC15 vb.) çok daha fazla yakışacaktır bu ruj! Özellikle açık tenli ve koyu saçlılarda (siyah, koyu kahverengi vb.) müthiş duracaktır. O nedenle bu rujun sana çok yakışacağını tahmin ediyorum. Denemeye değer en azından! :))

    YanıtlaSil
  7. Bende bu ruju Watch me simmer ile birlikte aldım ve şu an dürekli bu ruju kullanıyorum. Kendileri en sevdiğim ruj oldu:)

    YanıtlaSil
  8. Ben de aslında Watch Me Simmer'ı Reel Sexy koleksiyonu ile tekrar satışa çıktığında almayı tasarlıyorum, fakat emin değilim. O da gayet güzeldi ama hatırladığım kadarıyla! :)

    YanıtlaSil
  9. Makyaj bloglarını seviyorum:) Harika ya denemeden denemiş kadar oldum, kesinlikle alicam...

    YanıtlaSil
  10. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana! :)

    YanıtlaSil
  11. Rengi harika, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. Renk süper! Takipteyim Bloğuma beklerim. :) Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. rengıne bayıldmm :) ıyı gunlerde kullanın :)
    bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  14. renk harika güle güle kullanın.. izleyiciniz oldum ben de beklerim bloğuma:)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir blog, tebrik ederim.
    fakat bir dilde karar kılıp o dilde yazsanız daha hoş olmaz mı?
    iyi çalışmalar

    YanıtlaSil